دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بی تو

!!‎دوستت دارم‎ ‎‏ بی تو زندگیم تباه دیگه بخت عشق من سیاهه دیگه بودن بی تو اشتباه دیگه تا کی مانم در ناکامی دلشادم کن با پیغامی با این غم ها تا کی تنها از دنیا سیرم بی تو میمیرم از دنیا سیرم آخه بی تو میمیرم ننوشتی حتی برام بین ما هر چی بود گذشت با این غم ها تا کی تنها از دنیا سیرم بی تو میمیرم از دنیا سیرم بی تو میمیرم بی تو زندگیم تباه دیگه بخت عشق من سیاهه دیگه هستم بی رخ تو زنده به گور بودن بی تو اشتباه دیگه تا کی مانم در ناکامی با این غم ها تا کی تنها از دنیا سیرم بی تو میمیرم از دنیا سیرم بی تو میمیرم

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 11:7 | |